Motorkerékpár tankjának professzionális belső felújítása
Három év fejlesztés és nem kevés anyagi ráfordítással, EU-támogatással megvalósult gépi beruházás eredményeként megszületett a tökéletes megoldás, mely eddigi ismereteink szerint a
világon egyedülálló. Egy olyan, két gépegységből álló, a legszigorúbb munka- és környezetvédelmi előírásoknak is megfelelő gép, amely a legjobb minőségi eredménnyel, nagy kapacitással
képes a fentiekben tárgyalt problémákra tökéletes megoldást nyújtani.
Technológia
Előkészítés
A leszerelt üzemanyagtankot egy a típusra gyártott, vagy univerzális adapterre szereljük, amely a későbbiekben a kihúzató padra vagy a két gépegység bármelyikére egy mozdulattal felhelyezhető
és rögzíthető. Amennyiben a tartály nem sérült, tehát csak belső felújításra szorul, a vegyi kamrában vegyszeres belső mosással kezdődik a program. Miután a zsiradékos és egyéb belső
szennyeződést eltávolítottuk, teljes belső szárítás következik.
Belső felület kezelés
A száraz tank belsején speciális csiszolószemcsét alkalmazva a gépegység ?száraz? oldalán programozott fordulat- és időtényezővel, kéttengelyű mozgással lekoptatjuk a nagy kiterjedésű vagy
összefüggő korróziós foltokat, revét, festékfoltokat. A program lejártával száraz leszívásra állított üzemmódban eltávolítjuk a csiszolószemcsét, és a leválasztó kapszulában összegyűjtjük.
Mosás után a rozsda maratását és passziválását a vegyi kabinban végezzük. A marató anyagot szintén ellenőrzötten zárt rendszerben szívjuk és választjuk le, és töltjük vissza a saját
flakonjába. Mosás után ismét szárítás következik, majd a tökéletesen száraz felületre kerül a műgyanta.
Gyantázás
A műgyanta betöltését követően nagy mennyisége és tömege miatt megfolyik a belső felületen. A gép a megfelelő program beállításával a műgyanta sűrűségét, kötésidejét
figyelembe véve a változó fordulatú kéttengelyű mozgás révén biztosítja az egyenletes vastagságú bevonatot. Az egyenletes és maximális minőségbiztosítás érdekében a folyamat minden
szakaszában és teljes egészében endoszkópos vizsgálattal, valamint pH-méréssel győződünk meg a megfelelő minőségről. Teljes kötést követően leszereljük és csomagoljuk a tankot, 96 óra
elteltével feltölthető üzemanyaggal
Előnyök
Előnyök a kézi és az egyszerűbb gépi megoldásokhoz képest: A gép tervezése során számított és lemodellezett kéttengelyű mechanikus mozgás és az azt vezérlő plc-s és frekvenciaváltós vezérlés
garantáltan biztosítja a minden ponton való homogén felülettisztítást, valamint a műgyanta egyenletes vastagságú felhordását. Környezetvédelmi szempontból sem elhanyagolható, hogy a
tisztítószemcse és a folyadékok pillanatok alatt az utolsó szemig, illetve cseppig eltávolíthatók a tartályból, hogy leválasztva újbóli felhasználásra vagy megsemmisítésre saját
tárolóedényeikbe legyenek visszatöltve.
Folyamatos pH-méréssel, a sav, illetve a lúgos oldat koncentrációjának ellenőrzésével a legmagasabb minőségű előkészítés és ennek folyamodványaként a legmagasabb minőségű végeredmény érhető
el. A munkadarab gépi megfogása egy pillanat műve, gyorsan válthatják egymást a technológiai fázisok. Míg a befejező szakasz indul, már a másik munkadarab gépi előkészítése zajlik, a
munkavégzés így folyamatos. A gondosan tervezett megfogó szerkezetnek, a plc-program szerkesztésének, valamint egyéb fejlesztéseknek köszönhetően a külső fényezés sérülésmentessége teljes
egészében biztosítható. Természetesen külső felújítást is hasonló színvonalon el tudjunk végezni.
Ha cikkünk vagy hirdetésünk felkeltette érdeklődését, esetleges kérdéseket, vagy kételyeket ébresztett Önben, haladéktalanul keressen bennünket, hogy a meggyőzhessük a fentiek valóságtartalmáról. Amennyiben szolgáltatásunkat igénybe veszi, törekedni fogunk a maximális elégedettségére.